دانلود کتاب های عربی



به دنبال یک شغل خوب

نویسنده: name

مجموعه داستان‌های حکمت‌آمیز و مواعظی است درباره راه‌های کسب رضایت پروردگار و نیل به بهشت. به تصریح نویسنده و بر اساس روایات صحیح نبوی صلی الله علیه و سلم هرگاه خداوند برای بنده‌ای خیر بخواهد، وی را به کاری نیکو می‌گمارد که موجب رضای الهی خواهد شد و این کارِ نیکو، همانا عبادت و پیروی از دستورهای الهی و رهنمودهای پیامبر پاکش است. او با استفاده از آیات قرآن کریم و روایات صحیح نبوی راه‌های کسب رضایت الهی، انجام حسنات، دوری از گناه و دستیابی به خشنودی خالق متعال را توضیح می‌دهد و ده توصیه مهم برای نیل به این مقصود ارایه می‌دهد.

مجموعه داستان‌های حکمت‌آمیز و مواعظی است درباره راه‌های کسب رضایت پروردگار و نیل به بهشت. به تصریح نویسنده و بر اساس روایات صحیح نبوی صلی الله علیه و سلم هرگاه خداوند برای بنده‌ای خیر بخواهد، وی را به کاری نیکو می‌گمارد که موجب رضای الهی خواهد شد و این کارِ نیکو، همانا عبادت و پیروی از دستورهای الهی و رهنمودهای پیامبر پاکش است. او با استفاده از آیات قرآن کریم و روایات صحیح نبوی راه‌های کسب رضایت الهی، انجام حسنات، دوری از گناه و دستیابی به خشنودی خالق متعال را توضیح می‌دهد و ده توصیه مهم برای نیل به این مقصود ارائه می‌دهد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات