دانلود کتاب های عربی


تربیت روحی و اجتماعی در اسلام

نویسنده: name

نویسنده در این کتاب با استناد به قرآن و سنّت، به بررسی موضوع تربیت روحی و اجتماعی در اسلام پرداخته است. این بررسی در دو بخش مجزا صورت گرفته که به ترتیب در بخش «تربیت روحی» این مبحث در چهارچوب عنوان‌هایی چون: توجه به عبادات و نقش فرایض و سنّت‌ها در تربیت و توجه به عقاید و خاصیت الگوپذیری انسان‌ها، مورد توجه قرار گرفته است و در بخش «تربیت اجتماعی» این مبحث از زاویه‌های فرد و خانواده، حمایت از روابط خانوادگی و اقتصاد مورد بررسی قرار گرفته است. در پایان نیز در بخشی مجزا با عنوان «با تاملی در سوره هود از قرآن کریم»، به بررسی موضوع مورد بحث پرداخته شده است.

نویسنده در این کتاب با استناد به قرآن و سنّت، به بررسی موضوع تربیت روحی و اجتماعی در اسلام پرداخته است. این بررسی در دو بخش مجزا صورت گرفته که به ترتیب در بخش «تربیت روحی» این مبحث در چهارچوب عنوان‌هایی چون: توجه به عبادات و نقش فرایض و سنّت‌ها در تربیت و توجه به عقاید و خاصیت الگوپذیری انسان‌ها، مورد توجه قرار گرفته است و در بخش «تربیت اجتماعی» این مبحث از زاویه‌های فرد و خانواده، حمایت از روابط خانوادگی و اقتصاد مورد بررسی قرار گرفته است. در پایان نیز در بخشی مجزا با عنوان «با تأملی در سورة هود از قرآن کریم»، به بررسی موضوع مورد بحث پرداخته شده است.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات