دانلود کتاب های عربی



حكمت ها و اهداف حج

نویسنده: name

بیان فلسفه اعمال و مناسک مختلف حج بیت الله الحرام و نتایج و برکات آن است. نویسنده در این اثر می‌کوشد تا جنبه های پنهان سفر معنوی حج را بیان نماید و هدف از تک‌تک اعمال آن را شرح دهد تا بدین وسیله، زایر خانه خدا بتواند با آگاهی از اهداف و فلسفه هر عمل، با اخلاص بیشتری آنها را انجام دهد. وی در آغاز، به زمان و مکان فریضه حج اشاره کرده و تناسب و هماهنگی آن را با نفس این عمل توضیح میدهد و سپس هفت نتیجه مهمی را که از این عبادت شریف حاصل می‌گردد، برمی‌شمارد. وی در بخش پایانی کتاب، برخی از برکات و ویژگی‌های سرزمین مقدس مکه را برشمرده است.

بیان فلسفه اعمال و مناسک مختلف حج بیت الله الحرام و نتایج و برکات آن است. نویسنده در این اثر می‌کوشد تا جنبه های پنهان سفر معنوی حج را بیان نماید و هدف از تک‌تک اعمال آن را شرح دهد تا بدین وسیله، زائر خانه خدا بتواند با آگاهی از اهداف و فلسفه هر عمل، با اخلاص بیشتری آنها را انجام دهد. وی در آغاز، به زمان و مکان فریضه حج اشاره کرده و تناسب و هماهنگی آن را با نفس این عمل توضیح میدهد و سپس هفت نتیجه مهمی را که از این عبادت شریف حاصل می‌گردد، برمی‌شمارد. وی در بخش پایانی کتاب، برخی از برکات و ویژگی‌های سرزمین مقدس مکه را برشمرده است.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات