دانلود کتاب های عربی


مختصری از منهاج السنة النبویة

نویسنده: name

دیدگاه اهل سنت را نسبت به فضایل خاندان و صحابه‌ پیامبر بیان می‌کند و به دروغ‌ها و شبهات شیعیان پاسخ می‌گوید. هدف از تالیف این اثر، آگاهی بخشی به مردم درباره حقیقت تاریخ و افشای خرافات و بدعت‌های شیعه است. نویسنده در آغاز به مفهوم و مصادیق آل رسول و اهل‌بیت پرداخته و آنگاه دیدگاه شیعه امامیه را درباره توحید و قضا و قدر توضیح می‌دهد و دلایل اختلاف آنان را با اهل سنت، در این مورد به تفصیل بیان می‌کند. رویکرد شیعه رافضی غالی به مفهوم نبوت و امامت و بیان خطاهای آنان در استدلال‌هایشان موضوع بخش بعدی کتاب است. نویسنده در ادامه، دروغ‌های تاریخی شیعه را درباره خلفا و رابطه اهل‌بیت با ایشان، برملا ساخته و نشان می‌دهد که عقاید بدعت‌آمیز آنان چگونه باعث هتک حرمت خاندان رسول خدا صلی الله علیه وسلم می‌شود. بحث درباره غُلات شیعه اسماعیلیه، نصیریه، قرامطه باطنیه، دیدگاه‌های فقهی اهل سنت و تطابق آنها با نظرات اهل سنت و فضایل ایمه شیعه، از دیگر مباحث کتاب است.

دیدگاه اهل سنت را نسبت به فضائل خاندان و صحابه‌ پیامبر بیان می‌کند و به دروغ‌ها و شبهات شیعیان پاسخ می‌گوید. هدف از تألیف این اثر، آگاهی بخشی به مردم درباره حقیقت تاریخ و افشای خرافات و بدعت‌های شیعه است. نویسنده در آغاز به مفهوم و مصادیق آل رسول و اهل‌بیت پرداخته و آنگاه دیدگاه شیعه امامیه را درباره توحید و قضا و قدر توضیح می‌دهد و دلایل اختلاف آنان را با اهل سنت، در این مورد به تفصیل بیان می‌کند. رویکرد شیعة رافضی غالی به مفهوم نبوت و امامت و بیان خطاهای آنان در استدلال‌هایشان موضوع بخش بعدی کتاب است. نویسنده در ادامه، دروغ‌های تاریخی شیعه را درباره خلفا و رابطة اهل‌بیت با ایشان، برملا ساخته و نشان می‌دهد که عقایدِ بدعت‌آمیزِ آنان چگونه باعث هتک حرمت خاندان رسول خدا صلی الله علیه وسلم می‌شود. بحث درباره غُلات شیعه اسماعیلیه، نصیریه، قرامطة باطنیه، دیدگاه‌های فقهی اهل سنت و تطابق آنها با نظرات اهل سنت و فضایل ائمه شیعه، از دیگر مباحث کتاب است.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات