دانلود کتاب های عربی


سؤالاتى كه باعث هدايت جوانان شيعه شد

نویسنده: name

مجموعه پرسش‌هایی است که تفکرات و اعتقادات مذهبی و تاریخی شیعیان را زیر سیوال برده و آنان را به بازاندیشی افکارشان دعوت می‌کند. هدف از تالیف این اثر، آگاهی بخشیدن به پیروان فرقه‌های مخالف دعوت قرآن و سنت، نسبت به عقاید انحرافی‌شان است؛ عقایدی که آنان را از هدایت و پیوستن به جماعت مسلمین بازمی‌دارد. لذا مولف از میان هزاران پرسشی که در کتب اهل سنت و یا سایت‌های اینترنتی از شیعیان پرسیده شده، یکصد و هفتاد و هشت پرسش در موضوعات گوناگون برگزیده و در اختیار خواننده قرار داده است. وی کوشیده است تا با استناد به کتب حدیثی شیعه، مطالب و مدعیات خود را به شکلی محکم و انکارناپذیر عرضه نماید. هر پرسش دربردارنده اطلاعات جانبی و به شکلی مفصل عرضه شده است. موضوعات آنها عبارتند از: جانشینی پیامبر، رابطه حضرت علی و خلفاءy و پیوندهای عاطفی و خانوادگی بین ایشان، نقش علیu در حکومت ابوبکر و عمر، تحریف قرآن، بررسی افسانه‌های مربوط به ضرب و جرح و شهادت فاطمه زهرا، داستان غدیرخم و تفسیر و تاویل برخی از آیات و روایات مورد اختلاف شیعه و سنی.

مجموعه پرسش‌هایی است که تفکرات و اعتقادات مذهبی و تاریخی شیعیان را زیر سئوال برده و آنان را به بازاندیشی افکارشان دعوت می‌کند. هدف از تألیف این اثر، آگاهی بخشیدن به پیروان فرقه‌های مخالف دعوت قرآن و سنت، نسبت به عقاید انحرافی‌شان است؛ عقایدی که آنان را از هدایت و پیوستن به جماعت مسلمین بازمی‌دارد. لذا مؤلف از میان هزاران پرسشی که در کتب اهل سنت و یا سایت‌های اینترنتی از شیعیان پرسیده شده، یکصد و هفتاد و هشت پرسش در موضوعات گوناگون برگزیده و در اختیار خواننده قرار داده است. وی کوشیده است تا با استناد به کتب حدیثی شیعه، مطالب و مدعیات خود را به شکلی محکم و انکارناپذیر عرضه نماید. هر پرسش دربردارنده اطلاعات جانبی و به شکلی مفصل عرضه شده است. موضوعات آنها عبارتند از: جانشینی پیامبر، رابطه حضرت علی و خلفاءy و پیوندهای عاطفی و خانوادگی بین ایشان، نقش علیu در حکومت ابوبکر و عمر، تحریف قرآن، بررسی افسانه‌های مربوط به ضرب و جرح و شهادت فاطمه زهرا، داستان غدیرخم و تفسیر و تأویل برخی از آیات و روایات مورد اختلاف شیعه و سنی.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات