دانلود کتاب های عربی


روش نماز رسول الله صلى الله عليه وسلم

نویسنده: name

بیان شیوه نمازخواندن پیامبر اکرم است. کتاب حاضر یکی از بهترین و صحیح‌ترین کتاب‌ها در مورد روش نمازخواندنِ پیامبر خدا و سنت‌های مربوط به آن است، زیرا مولف دانشمند آن، بدون در نظر گرفتن وابستگی‌های مذهبی، سنت پیامبر خدا را از خلال مهم‌ترین کتب حدیثی جمع‌آوری کرده است. وی در آغاز، مختصری درباره اصطلاحات رایج فقهی درباره نماز بیان کرده و سپس احکام بخش‌های مختلف نماز را توضیح داده است. او در بسیاری موارد برای جلوگیری از ایجاد وقفه در مطالعه، از آوردن روایات و احادیث اجتناب کرده و فقط در صورت لزوم به آنها اشاره کرده است.

بیان شیوه نمازخواندن پیامبر اکرم است. کتاب حاضر یکی از بهترین و صحیح‌ترین کتاب‌ها در مورد روش نمازخواندنِ پیامبر خدا و سنت‌های مربوط به آن است، زیرا مؤلف دانشمند آن، بدون در نظر گرفتن وابستگی‌های مذهبی، سنت پیامبر خدا را از خلال مهم‌ترین کتب حدیثی جمع‌آوری کرده است. وی در آغاز، مختصری درباره اصطلاحات رایج فقهی درباره نماز بیان کرده و سپس احکام بخش‌های مختلف نماز را توضیح داده است. او در بسیاری موارد برای جلوگیری از ایجاد وقفه در مطالعه، از آوردن روایات و احادیث اجتناب کرده و فقط در صورت لزوم به آنها اشاره کرده است.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات