دانلود کتاب های عربی


سعد و سعید یاوران zwnj راستین zwnj پیامبر

نویسنده: name

وقتی‌ صفحات‌ زندگی‌ این‌ عزیزان‌ را ورق‌ می‌زدم‌ و وقایع‌ و اتفاقات‌ دوران‌ زندگی‌شان‌ و نیز عظمت‌ و تقوی‌ و ایثارشان‌ را مطالعه‌ می‌نمودم‌ با خود می‌گفتم‌: چگونه‌ جوانان‌ عصر ما از این‌ اسوه‌های‌ نیکو و از این‌ عظمت‌ و شکوه‌ بی‌خبرند؟! و اصلاً چگونه‌ عصر ما با این‌ اخبار که‌ به‌ مثابه‌ نوری‌ است‌ که‌ می‌توان‌ در پرتو آن‌ حرکت‌ کرد و به‌ خدا رسید، بی‌اطلاع‌ و غافلند از زندگی‌ کسانی‌ که‌ باید در افعال‌ و اقوال‌ از آنان‌ تقلید کرد؛ چراکه‌ تشبّه‌ به‌ اهل‌ کرامت‌ و فضل‌ و بزرگی‌، فلاح‌ و رستگاری‌ را به‌ دنبال‌ دارد.

وقتي‌ صفحات‌ زندگي‌ اين‌ عزيزان‌ را ورق‌ مي‌زدم‌ و وقايع‌ و اتفاقات‌ دوران‌ زندگي‌شان‌ و نيز عظمت‌ و تقوي‌ و ايثارشان‌ را مطالعه‌ مي‌نمودم‌ با خود مي‌گفتم‌: چگونه‌ جوانان‌ عصر ما از اين‌ اسوه‌هاي‌ نيكو و از اين‌ عظمت‌ و شكوه‌ بي‌خبرند؟! و اصلاً چگونه‌ عصر ما با اين‌ اخبار كه‌ به‌ مثابه‌ نوري‌ است‌ كه‌ مي‌توان‌ در پرتو آن‌ حركت‌ كرد و به‌ خدا رسيد، بي‌اطلاع‌ و غافلند از زندگي‌ كساني‌ كه‌ بايد در افعال‌ و اقوال‌ از آنان‌ تقليد كرد؛ چراكه‌ تشبّه‌ به‌ اهل‌ كرامت‌ و فضل‌ و بزرگي‌، فلاح‌ و رستگاري‌ را به‌ دنبال‌ دارد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات