دانلود کتاب های عربی


به یاد مصیبت جانسوز وفات رسول اکرم صلی الله علیه و سلّم

نویسنده: name

سخن گفتن درباره رسول خدا – صلی الله علیه و سلّم – چقدر شیرین است! او پیشوای پیامبران و پرهیزگاران و پیشوای پاکان، آخرین پیامبر، سرور بزرگان، و صاحب شفاعت عظمی در روز قیامت، مقام محمود بلندمرتبه، پرچم برافراشته شده اسلام و حوض کوثر است. خداوند به او سعه صدر داد و او را از بند غم و حیرت رها ساخت و نام و یاد او را بلندمرتبه و گرامی کرد. و بار سنگین را از دوش او برداشت و او را از همه زشتی‌ها پاک و منزه نمود. اما مرگ هر شخصیت بزرگی تاثیر فراوانی بر پیروان و دوستداران او دارد. و وفات حضرت محمد صلی الله علیه و سلّم نه تنها بر یارانش رضی الله عنهم بلکه بر تمامی امّت اثر گذاشت. ضروری است که ما به هنگام مشکلاتمان، بیاد مصیبت وفات حضرت رسول صلی الله علیه و سلّم باشیم و در آن تامل کنیم؛ زیرا وفات ایشان از بزرگترین مصایب بود.

سخن گفتن درباره رسول خدا – صلی الله علیه و سلّم – چقدر شیرین است! او پیشوای پیامبران و پرهیزگاران و پیشوای پاکان، آخرین پیامبر، سرور بزرگان، و صاحب شفاعت عظمی در روز قیامت، مقام محمود بلندمرتبه، پرچم برافراشته شده اسلام و حوض کوثر است. خداوند به او سعة صدر داد و او را از بند غم و حیرت رها ساخت و نام و یاد او را بلندمرتبه و گرامی کرد. و بار سنگین را از دوش او برداشت و او را از همه زشتی‌ها پاک و منزه نمود. اما مرگ هر شخصیت بزرگی تأثیر فراوانی بر پیروان و دوستداران او دارد. و وفات حضرت محمد صلی الله علیه و سلّم نه تنها بر یارانش رضی الله عنهم بلکه بر تمامی امّت اثر گذاشت. ضروری است که ما به هنگام مشکلاتمان، بیاد مصیبت وفات حضرت رسول صلی الله علیه و سلّم باشیم و در آن تأمل کنیم؛ زیرا وفات ایشان از بزرگترین مصایب بود.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات