دانلود کتاب های عربی


قدر اصحاب رسول الله را بدانید

نویسنده: name

این کتاب پنج سوال و جواب در مورد صحابه رضی الله عنهم اجمعین از شیخ الاسلام ابن تیمیه رحمه الله می باشد. رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم می فرمایند: «بهترین‌های امت من در دوره‌ای قرار دارند که من در آن مبعوث شده ام، سپس کسانی که به دنبال آنها می‌آیند و بعد از ایشان کسانی دیگر که به دنبال آنها خواهند آمد». پس بهترین افراد در تمام زمانها، دوران اصحاب، تابعین و تابع تابعین می‌باشد. هرکس پیامبر را دیده و در همان حال به او ایمان داشته است، به همان اندازهِ مصاحبت، از رتبه صحابی بودن برخوردار است.

این کتاب پنج سوال و جواب در مورد صحابه رضی الله عنهم اجمعین از شیخ الاسلام ابن تیمیه رحمه الله می باشد. رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم می فرمایند: «بهترين‌هاي امت من در دوره‌اي قرار دارند كه من در آن مبعوث شده ام، سپس كساني كه به دنبال آنها مي‌آيند و بعد از ايشان كساني ديگر كه به دنبال آنها خواهند آمد». پس بهترين افراد در تمام زمانها، دوران اصحاب، تابعين و تابع تابعين مي‌باشد. هركس پيامبر را ديده و در همان حال به او ايمان داشته است، به همان اندازهِ مصاحبت، از رتبة صحابي بودن برخوردار است.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات