دانلود کتاب های عربی



بیش از هزار سنت در شبانه روز

نویسنده: name

بیان سنت‌ها و شیوه زندگی روزمره پیامبر اکرم می‌باشد. نویسنده ضمن اشاره با مشکلات روزافزون در جوامع اسلامی، یکی از دلایل آن را دوری از مشی زندگی ساده حضرت رسول و غفلت در پیروی از ایشان می‌داند. وی رسیدن به حجت الهی، جبران کاستی‌های فرایض، دوری از بدعت و تعظیم شعایر الهی را از جمله محاسن عمل به سنت پیامبر بر می شمارد. او اعمال روزانه پیامبر را در 38 مقوله مختلف دسته‌بندی کرده و روایبعد را که در این باره از حضرتش نقل شده است، بیان می‌کند و بدین ترتیب، الگوی شایسته و حسنه‌ای از رفتارهای روزانه را در اختیار هر مسلمان قرار می‌دهد. برخی از این سنت‌ها عبارتند از: سنن بیدارشدن، وضو، مسواک، پوشیدن کفش و لباس، ورود و خروج به منزل و مسجد، اذان و اقامه، نافله و نمازهای پنجگانه، خوردن و نوشیدن، ملاقات با مردم، ذکر خدا، ختم قرآن و خوابیدن.

بیان سنت‌ها و شیوه زندگی روزمره پیامبر اکرم می‌باشد. نویسنده ضمن اشاره با مشکلات روزافزون در جوامع اسلامی، یکی از دلایل آن را دوری از مشی زندگی ساده حضرت رسول و غفلت در پیروی از ایشان می‌داند. وی رسیدن به حجت الهی، جبران کاستی‌های فرایض، دوری از بدعت و تعظیم شعائر الهی را از جمله محاسن عمل به سنت پیامبر بر می شمارد. او اعمال روزانه پیامبر را در 38 مقوله مختلف دسته‌بندی کرده و روایبعد را که در این باره از حضرتش نقل شده است، بیان می‌کند و بدین ترتیب، الگوی شایسته و حسنه‌ای از رفتارهای روزانه را در اختیار هر مسلمان قرار می‌دهد. برخی از این سنت‌ها عبارتند از: سنن بیدارشدن، وضو، مسواک، پوشیدن کفش و لباس، ورود و خروج به منزل و مسجد، اذان و اقامه، نافله و نمازهای پنجگانه، خوردن و نوشیدن، ملاقات با مردم، ذکر خدا، ختم قرآن و خوابیدن.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات