دانلود کتاب های عربی


آيه zwnj ى تطهير و ارتباط آن با عصمت ائمه

نویسنده: name

تفسیر آیه تطهیر و بررسی چگونگی ارتباط آن با عصمت اهل بیت و ایمه است. نویسنده در آغاز، آیه تطهیر را به طور کامل تفسیر نموده و ضمن بیان معنای «تطهیر» «اذهاب الرجس» و «اهل» ارتباط آن به ایمه شیعه را باطل و نادرست می‌داند. وی سپس به شبهاتی اشاره می‌کند که شیعیان برای اثبات نظر خود دستاویز قرار داده‌اند. در فصل بعد، اراده شرعی، تقدیری و تکوینی را در تفسیر آیه تطهیر مورد مداقه قرار می‌دهد. شرح و تفسیر حدیث کساء، قرینه و شان نزول آیه و بیان مفهوم حقیقی آن از جمله مباحثی است که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

تفسیر آیه تطهیر و بررسی چگونگی ارتباط آن با عصمت اهل بیت و ائمه است. نویسنده در آغاز، آیه تطهیر را به طور کامل تفسیر نموده و ضمن بیان معنای «تطهیر» «إذهاب الرجس» و «أهل» ارتباط آن به ائمه شیعه را باطل و نادرست می‌داند. وی سپس به شبهاتی اشاره می‌کند که شیعیان برای اثبات نظر خود دستاویز قرار داده‌اند. در فصل بعد، اراده شرعی، تقدیری و تکوینی را در تفسیر آیه تطهیر مورد مداقه قرار می‌دهد. شرح و تفسیر حدیث کساء، قرینه و شأن نزول آیه و بیان مفهوم حقیقی آن از جمله مباحثی است که در ادامه به آنها پرداخته شده است.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات