دانلود کتاب های عربی



راهکارهایی برای شاد زیستن

نویسنده: name

این رسالـﮥ مبارک «وسایل مفید برای زندﮔـی سعادتمند» مفهوم حقیقی سعادت وخوشبختی را بیان میکند، که در زندﮔـی هر انسان بحیث یک هدف عالی وارزشمند بشمار میرود، وآرای متعددی در مورد مفهوم حقیقی آن، ودر قسمت شیوﮤ تحصیل وبدست آوردن آن وجود دارد. عدﮤ ای از مردم ﭼـنان مـﭙـندارند که سعادت وخوشبختی با جمع کردن ﭘـول ومال بدست میآید. وعدﮤ آنرا در سلامتی وصحت اجسام، ودر تامین امن وامان در کشورها میبینند. وعدﮤ دیـﮕـری آنرا در رزق حلال، وحاصل نمودن علم مفید وبا ثمر میجویند. وبرخی آنرا در ایمان صادق، وعمل نیک، و ﭘـایدار ماندن بر آن میبینند. ولی مفهوم سعادت وخوشبختی در صورتیکه با اصول واساسات شرعی توافق داشته باشد میتواند این همـﮥ امور را در بر گیرد.

اين رسالـﮥ مبارك «وسائل مفيد براى زندﮔـى سعادتمند» مفهوم حقيقي سعادت وخوشبختي را بيان ميكند، كه در زندﮔـى هر إنسان بحيث يك هدف عالى وارزشمند بشمار ميرود، وآراي متعددى در مورد مفهوم حقيقى آن، ودر قسمت شيوﮤ تحصيل وبدست آوردن آن وجود دارد. عدﮤ اى از مردم ﭼـنان مـﭙـندارند كه سعادت وخوشبختى با جمع كردن ﭘـول ومال بدست ميآيد. وعدﮤ آنرا در سلامتى وصحت اجسام، ودر تأمين امن وامان در كشورها ميبينند. وعدﮤ ديـﮕـرى آنرا در رزق حلال، وحاصل نمودن علم مفيد وبا ثمر ميجويند. وبرخى آنرا در ايمان صادق، وعمل نيك، و ﭘـايدار ماندن بر آن ميبينند. ولى مفهوم سعادت وخوشبختي در صورتيكه با اصول واساسات شرعى توافق داشته باشد ميتواند اين همـﮥ امور را در بر گيرد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات