دانلود کتاب های عربی



فقه آسان در پرتو قرآن و سنت

نویسنده: name

بیان احکام فقهی اسلامی در قالب پرسش و پاسخ است. این کتاب با هدف آشنا کردن مسلمانان و یا علاقه‌مندان به پژوهش‌های اسلامی با احکام شرعی و عملی این دین مبین تهیه شده است. بدین منظور مباحث عمومی و خواندنی مفیدی با موضوعات مختلف فقهی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی در قالب 471 پرسش سه گزینه‌ای ارایه و از خواننده درخواست شده است که درباره آنها بیندیشد یا با دیگران همفکری کند؛ آنگاه، پاسخ آنها در پایان کتاب ارایه شده است. در طرح این پرسش‌ها دقت شده است تا مباحث عمومی و گسترده‌ای پوشش داده شود و تقریباً به همه موضوعات روزمره و مورد نیاز جامعه پرداخته شود.

بیان احکام فقهی اسلامی در قالب پرسش و پاسخ است. این کتاب با هدف آشنا کردن مسلمانان و یا علاقه‌مندان به پژوهش‌های اسلامی با احکام شرعی و عملی این دین مبین تهیه شده است. بدین منظور مباحث عمومی و خواندنی مفیدی با موضوعات مختلف فقهی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی در قالب 471 پرسشِ سه گزینه‌ای ارائه و از خواننده درخواست شده است که درباره آنها بیندیشد یا با دیگران همفکری کند؛ آنگاه، پاسخ آنها در پایان کتاب ارائه شده است. در طرح این پرسش‌ها دقت شده است تا مباحث عمومی و گسترده‌ای پوشش داده شود و تقریباً به همه موضوعات روزمره و مورد نیاز جامعه پرداخته شود.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات