دانلود کتاب های عربی



راهنمایی بشریت به سوی اسلام

نویسنده: name

درستی و حقانیت خلفای راشدین را به اثبات رسانده و از عملکرد ایشان دفاع می‌کند. نویسنده در این اثر، با بهره‌گیری از آیات نورانی قرآن و کلام گهربار پیامبر حکمت و کتاب‌های مورد قبول شیعه، همچون نهج البلاغه و اصول کافی، شان و منزلت والای خلفای راشدین را یادآور شده و بر صحت گفتار و کردار آنها صحه می‌گذارد. وی به طور اخص به مسیله خلافت و شایستگی تصدی آن وارد شده و نشان می‌دهد که برخلاف ادعای شیعیان، حضرت علی آنان را گرامی می‌داشت و همواره به حق ایشان برای خلافت اذعان می‌کرد.

درستی و حقانیت خلفای راشدین را به اثبات رسانده و از عملکرد ایشان دفاع می‌کند. نویسنده در این اثر، با بهره‌گیری از آیات نورانی قرآن و کلام گهربار پیامبر حکمت و کتاب‌های مورد قبول شیعه، همچون نهج البلاغه و اصول کافی، شأن و منزلت والای خلفای راشدین را یادآور شده و بر صحت گفتار و کردار آنها صحه می‌گذارد. وی به طور اخص به مسئله خلافت و شایستگی تصدی آن وارد شده و نشان می‌دهد که برخلاف ادعای شیعیان، حضرت علی آنان را گرامی می‌داشت و همواره به حق ایشان برای خلافت اذعان می‌کرد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات