دانلود کتاب های عربی


اجماع اهل علم و ایمان بر بطلان دین رافضیان

نویسنده: name

بیان دیدگاه علمای اهل سنت در باره اعتقادات شیعه و علت فساد عقیده و دین آنان است. این اثر در بردارنده بیش از نود متن نقل شده از سخنان فقهای مذاهب مختلف فقهی در خصوص شیعه رافضه و وقایع گوناگون تاریخی ای است که بر موضع‌گیری ایشان گواهی داده و بر آن صحّه می‌گذارد. به زعم نویسنده، اندیشه تقریب مذاهب، توهّم و خیالی بیش نیست؛ زیرا همفکری و همگرایی مسلمانان با شیعیانِ کافر، محال است و وی در این کتاب کوشیده است تا کفر و شرک شیعیان را به اثبات برساند و نشان دهد که علمای اهل سنت چگونه در این باره متفق القول و همصدا هستند. عنوان موضوعات کتاب عبارت‌اند از: اجماع بر تکفیر رافضی‌ها، احکام فقها در باره شیعیان، مجموعه حوادث تاریخی در تبیین حکم فقها، مجموعه سخنان سلف در باره رافضی‌ها، دیدگاه ایمه اهل بیت در خصوص رافضیان و نظر علمای حنبلی، مالکی، شافعی و حنفی در باره رافضی‌ها.

بیان دیدگاه علمای اهل سنت در باره اعتقادات شیعه و علت فساد عقیده و دین آنان است. این اثر در بردارندة بیش از نود متن نقل شده از سخنان فقهای مذاهب مختلف فقهی در خصوص شیعه رافضه و وقایع گوناگون تاریخی ای است که بر موضع‌گیری ایشان گواهی داده و بر آن صحّه می‌گذارد. به زعم نویسنده، اندیشه تقریب مذاهب، توهّم و خیالی بیش نیست؛ زیرا همفکری و همگرایی مسلمانان با شیعیانِ کافر، محال است و وی در این کتاب کوشیده است تا کفر و شرک شیعیان را به اثبات برساند و نشان دهد که علمای اهل سنت چگونه در این باره متفق القول و همصدا هستند. عنوان موضوعات کتاب عبارت‌اند از: اجماع بر تکفیر رافضی‌ها، احکام فقها در باره شیعیان، مجموعه حوادث تاریخی در تبیین حکم فقها، مجموعه سخنان سلف در باره رافضی‌ها، دیدگاه ائمه اهل بیت در خصوص رافضیان و نظر علمای حنبلی، مالکی، شافعی و حنفی در باره رافضی‌ها.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات