دانلود کتاب های عربی



سیزده مقاله سودمند

نویسنده: name

13 نوشتار درباره اخلاق و آداب اسلامی و باورهای دینی است. کتاب با بیان جایگاه پدر و مادر در اسلام و وظیفه مسلمانان در قبال آنان آغاز می‌شود. سپس راه‌های پاک‌کردن گناهان و کسب رضایت پروردگار معرفی شده و آنگاه زنان دوزخی و گناهانی که آنان در دنیا انجام می‌دهند یک به یک تشریح می‌گردد. موضوع مقاله بعد، ذکر فضایل قرآن و شناخت برخی ویژگی‌های آیات الهی است. در ادامه، ذکرها و دعاهایی که مسلمان را در برمی‌گیرد و حفظ می‌کند، معرفی می‌شود. شناخت ناپاکی‌ها و اعتیادهایی که رهاورد استعمار است و خانواده را در معرض خطر قرار می‌دهد، موضوع فصل بعدی است. دیگر موضوعات کتاب عبارتند از: نزدیک‌ترین راه به بهشت، دعاهایی برای رفع غم و غصه، کلید گناهان کبیره و شان و جایگاه صحابه.

13 نوشتار درباره اخلاق و آداب اسلامی و باورهای دینی است. کتاب با بیان جایگاه پدر و مادر در اسلام و وظیفه مسلمانان در قبال آنان آغاز می‌شود. سپس راه‌های پاک‌کردن گناهان و کسب رضایت پروردگار معرفی شده و آنگاه زنان دوزخی و گناهانی که آنان در دنیا انجام می‌دهند یک به یک تشریح می‌گردد. موضوع مقاله بعد، ذکر فضایل قرآن و شناخت برخی ویژگی‌های آیات الهی است. در ادامه، ذکرها و دعاهایی که مسلمان را در برمی‌گیرد و حفظ می‌کند، معرفی می‌شود. شناخت ناپاکی‌ها و اعتیادهایی که رهاورد استعمار است و خانواده را در معرض خطر قرار می‌دهد، موضوع فصل بعدی است. دیگر موضوعات کتاب عبارتند از: نزدیک‌ترین راه به بهشت، دعاهایی برای رفع غم و غصه، کلید گناهان کبیره و شأن و جایگاه صحابه.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات