دانلود کتاب های عربی


توضیحاتی در باب اصول ایمان و ویژگی های مؤمنان

نویسنده: name

کتابچه ی توضیحاتی در باب اصول ایمان و صفات مومنان در واقع بخشی از کتاب الندایات المنان لاهل الایمان نوشته شیخ عبدالرحمن بن ناصر السعدی است. مولف در این کتاب پس از ذکر توضیحاتی در باب اصول ایمان و ویژگیهای مومنان، به تشریح 90 نداء یا خواسته ی خداوند متعال از مومنان پرداخته است. این 90 نداء اوامر و نهایی خداوند منان به مومنان است. این کتابچه در واقع به عنوان بخش ابتدایی این کتاب بزرگ، انتخاب و ترجمه شده است. و همانگونه که از نام آن پیداست شرح مسایلی است در باب اصول ایمان و ویژگیهای مومنان.

کتابچه ی توضیحاتی در باب اصول ایمان و صفات مؤمنان در واقع بخشی از کتاب الندائات المنان لاهل الایمان نوشته شیخ عبدالرحمن بن ناصر السعدی است. مولف در این کتاب پس از ذکر توضیحاتی در باب اصول ایمان و ویژگیهای مؤمنان، به تشریح 90 نداء یا خواسته ی خداوند متعال از مؤمنان پرداخته است. این 90 نداء اوامر و نهایی خداوند منان به مؤمنان است. این کتابچه در واقع به عنوان بخش ابتدایی این کتاب بزرگ، انتخاب و ترجمه شده است. و همانگونه که از نام آن پیداست شرح مسائلی است در باب اصول ایمان و ویژگیهای مؤمنان.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات