دانلود کتاب های عربی



دین ستیزی نافرجام

نویسنده: name

بررسی تحلیلی و نقد کتاب «تولدی دیگر» اثر «شجاع الدین شفا» می‌باشد. کتاب مذکور که با هدف تخطیه ادیان توحیدی به رشته تحریر درآمده یهودیت، مسیحیت و اسلام و آموزه‌های دینی و اخلاقی آنها را یکسره دروغ و افسانه پنداشته است و نویسنده اثرِ حاضر، با استفاده از منابع گوناگون تاریخی و حدیثی و بهره‌گیری از آیات قرآن، انجیل و تورات می‌کوشد تا نادرستی قضاوت‌ها و انگاره‌های «تولدی دیگر» را اثبات نماید. وی بحث را با نقش و جایگاه خداوند در آیین‌های توحیدی آغاز کرده و سپس رویکرد کتاب‌های مقدس را به موسی، عیسی و محمد و صلوات الله علیهم اجمعین بیان می‌کند. ماجرای آفرینش در ادیان توحیدی و شباهت و همسویی آموزه‌ها و انگاره‌های آنها مباحثی است که در فصل‌های بعدی دنبال می‌شود، کتاب با بیان تناقض‌ها و تحریف‌های تاریخی در کتاب تولدی دیگر، پایان می‌پذیرد.

بررسی تحلیلی و نقد کتاب «تولدی دیگر» اثر «شجاع الدین شفا» می‌باشد. کتاب مذکور که با هدف تخطئه ادیان توحیدی به رشته تحریر درآمده یهودیت، مسیحیت و اسلام و آموزه‌های دینی و اخلاقی آنها را یکسره دروغ و افسانه پنداشته است و نویسنده اثرِ حاضر، با استفاده از منابع گوناگون تاریخی و حدیثی و بهره‌گیری از آیات قرآن، انجیل و تورات می‌کوشد تا نادرستی قضاوت‌ها و انگاره‌های «تولدی دیگر» را اثبات نماید. وی بحث را با نقش و جایگاه خداوند در آیین‌های توحیدی آغاز کرده و سپس رویکرد کتاب‌های مقدس را به موسی، عیسی و محمد و صلوات الله علیهم أجمعین بیان می‌کند. ماجرای آفرینش در ادیان توحیدی و شباهت و همسویی آموزه‌ها و انگاره‌های آنها مباحثی است که در فصل‌های بعدی دنبال می‌شود، کتاب با بیان تناقض‌ها و تحریف‌های تاریخی در کتاب تولدی دیگر، پایان می‌پذیرد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات