دانلود کتاب های عربی



معتقدات اهل اسلام

نویسنده: name

بیان باورهای اصیل اسلامی و پاسخ به سیوال‌ها و شبهات رایج درباره اسلام است. این اثر، در واقع، ترجمه فارسی و خلاصه کتاب «العشر الاخیر» بوده و به صورت پرسش و پاسخ تنظیم شده است؛ بدین صورت که مهم‌ترین اندیشه و ارزش‌های اسلامی در قالب 62 سیوال مطرح شده و نویسنده با استناد به آیات نورانی قرآن کریم و سنت نبی بزرگوار- صلی الله علیه وسلم- به آنها جواب داده است. در ادامه، متن گفت‌وگویی بین یک شیعه غالی به نام «عبدالنبی» و یک مسلمان موحد به نام «عبدالله» را می‌خوانیم که در آن، رایج‌ترین خرافات و بدعت‌هایی که گریبان‌گیر جوامع اسلامی - به ویژه شیعی- است، مطرح و علت نادرستی آن بیان می‌شود. در ادامه کتاب نیز مباحثی همچون شهادت به کلمه طیبه توحید و شرایط و استلزامات آن مطرح می‌شود و همچنین مواردی که باعث نقض اسلام و خروج فرد از دین می‌گردد.

بیان باورهای اصیل اسلامی و پاسخ به سئوال‌ها و شبهات رایج درباره اسلام است. این اثر، در واقع، ترجمه فارسی و خلاصه کتاب «العشر الأخیر» بوده و به صورت پرسش و پاسخ تنظیم شده است؛ بدین صورت که مهم‌ترین اندیشه و ارزش‌های اسلامی در قالب 62 سئوال مطرح شده و نویسنده با استناد به آیات نورانی قرآن کریم و سنت نبی بزرگوار- صلی الله علیه وسلم- به آنها جواب داده است. در ادامه، متن گفت‌وگویی بین یک شیعه غالی به نام «عبدالنبی» و یک مسلمان موحد به نام «عبدالله» را می‌خوانیم که در آن، رایج‌ترین خرافات و بدعت‌هایی که گریبان‌گیر جوامع اسلامی - به ویژه شیعی- است، مطرح و علت نادرستی آن بیان می‌شود. در ادامه کتاب نیز مباحثی همچون شهادت به کلمه طیبه توحید و شرایط و استلزامات آن مطرح می‌شود و همچنین مواردی که باعث نقض اسلام و خروج فرد از دین می‌گردد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات