دانلود کتاب های عربی



حقیقت زندگی حسین شهید

نویسنده: name

وقتی از حسین یاد می‌کنیم نمی‌توانیم واقعه‌ی کربلا را نادیده بگیریم اما بر این باوریم که تاریخ حسین رضی الله عنه را اگر فقط در واقعه‌ی کربلا خلاصه کنیم، در حق حسین و تاریخ ایشان ستم شده است، حسینی را که ما می خواهیم بشناسیم حسین آل و اصحاب و حسین تربیت نبوی و علوی است. او صحابی بزرگواری است که هم از شرافت صحبت و هم از افتخار قرابت برخوردار است. ما در این کتاب سعی داریم حقیقت زندگی حسین رضی الله عنه از ولادت تا شهادت را با استناد به مصادر موثق تاریخی خدمت شما تقدیم کنیم.

وقتی از حسین یاد می‌کنيم نمی‌توانيم واقعه‌ی کربلا را نادیده بگیريم اما بر این باوريم که تاریخ حسین رضی الله عنه را اگر فقط در واقعه‌ی کربلا خلاصه کنیم، در حق حسین و تاریخ ایشان ستم شده است، حسینی را که ما می خواهیم بشناسیم حسین آل و اصحاب و حسین تربیت نبوی و علوی است. او صحابی بزرگواری است که هم از شرافت صحبت و هم از افتخار قرابت برخوردار است. ما در این کتاب سعی داریم حقیقت زندگی حسین رضی الله عنه از ولادت تا شهادت را با استناد به مصادر موثق تاریخی خدمت شما تقدیم کنیم.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات