دانلود کتاب های عربی


برخیز: جستجویی در معجزات و نشانه های رسول الله صلی الله علیه وسلم

نویسنده: name

اثری خواندنی است دربارۀ معجزات و نشانه‌های پیامبری حضرت محمد ـ صلی الله علیه وسلم ـ و ویژگیهای بارز اخلاقی و شخصیتی آن بزرگوار. تردیدی نیست که حضرت رسول، کامل‌ترین انسان و بهترین الگوی اخلاقی، ایمانی و شخصیتی است، و شناخت هر چه بیشترِ آن بزرگوار، علاوه بر آنکه بر ارادت مسلمانان نسبت به ایشان می‌افزاید، غیرمسلمانان را نیز به پژوهش دربارۀ پیام و شخصیت ایشان وا می‌دارد. نویسنده در اثر حاضر، با استفاده از مهم‌ترین و موثق‌ترین کتب تاریخ اسلام و حدیث، ده‌ها معجزه از زندگی پیامبر را بیان کرده و عظمت مقام و شخصیت ایشان را بازگو می‌کند. وی این معجزات را در دوازده موضوع مختلف دسته‌بندی کرده است؛ از جمله: خبر دادن از برخی امور غیبی، معجزات تکوینی، تصرف بر حیوانات، تاثیر در شفای بیماران، تاثیر بر درختان،یاری شدن توسط الله متعال، و استجابت دعای ایشان.

اثری خواندنی است دربارۀ معجزات و نشانه‌های پیامبری حضرت محمد ـ صلی الله علیه وسلم ـ و ویژگیهای بارز اخلاقی و شخصیتی آن بزرگوار. تردیدی نیست که حضرت رسول، کامل‌ترین انسان و بهترین الگوی اخلاقی، ایمانی و شخصیتی است، و شناخت هر چه بیشترِ آن بزرگوار، علاوه بر آنکه بر ارادت مسلمانان نسبت به ایشان می‌افزاید، غیرمسلمانان را نیز به پژوهش دربارۀ پیام و شخصیت ایشان وا می‌دارد. نویسنده در اثر حاضر، با استفاده از مهم‌ترین و موثق‌ترین کتب تاریخ اسلام و حدیث، ده‌ها معجزه از زندگی پیامبر را بیان کرده و عظمت مقام و شخصیت ایشان را بازگو می‌کند. وی این معجزات را در دوازده موضوع مختلف دسته‌بندی کرده است؛ از جمله: خبر دادن از برخی امور غیبی، معجزات تکوینی، تصرف بر حیوانات، تأثیر در شفای بیماران، تأثیر بر درختان،یاری شدن توسط الله متعال، و استجابت دعای ایشان.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات