دانلود کتاب های عربی



جواب شبهات در مسائل زنده روز

نویسنده: name

پاسخ به شبهات و انتقادات مسیحیان نسبت به اسلام عزیز و ردّ اتهامات و خرده‌گیری‌های آنان است. نویسنده، این اثر را در پاسخ به پرسش‌ها و شبهاتی نوشته که توسط یک موسسه صلیبی به نام «الآباء البیض» منشر شده است. وی با بهره‌گیری از کلام الله مجید و روایات و سیره نبوی سیوالات غرض‌آلود این موسسه را پاسخ گفته و بر نتیجه‌گیری‌ها و استدلال‌های آن، خط بطلان می‌کشد. مسایلی که در این پرسش‌ها مطرح شده، عمدتاً حول محورهای زیر است: برابری انسآنها، آزادی دینی و اجتماعی و مسیله برده‌داری، حقوق زنان، اجرای شریعت اسلامی و جهاد.

پاسخ به شبهات و انتقادات مسیحیان نسبت به اسلام عزیز و ردّ اتهامات و خرده‌گیری‌های آنان است. نویسنده، این اثر را در پاسخ به پرسش‌ها و شبهاتی نوشته که توسط یک مؤسسه صلیبی به نام «الآباء البیض» منشر شده است. وی با بهره‌گیری از کلام الله مجید و روایات و سیره نبوی سئوالات غرض‌آلود این مؤسسه را پاسخ گفته و بر نتیجه‌گیری‌ها و استدلال‌های آن، خط بطلان می‌کشد. مسایلی که در این پرسش‌ها مطرح شده، عمدتاً حول محورهای زیر است: برابری انسآنها، آزادی دینی و اجتماعی و مسئله برده‌داری، حقوق زنان، اجرای شریعت اسلامی و جهاد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات