دانلود کتاب های عربی



قرآن درمانى

نویسنده: name

بیان شیوه‌های درمان مشکلات جسمی و روحی با استفاده از دعاها و تعویذهای شرعی است. نویسنده کتاب، ضمن اشاره به جامعیت دین اسلام، آن را حاوی دستورات متعدد و ارزشمندی برای پیشگیری از بیماری‌ها و درمان آنها می‌داند. وی با استفاده از آیات قرآن و سنت حسنه پیامبر اکرم، 27 شیوه برای پیشگیری و درمان بیماری‌های جسمی و روحی ارایه می‌کند؛ بدین صورت، خاطر نشان می‌سازد که اسلام عزیز، کامل‌ترین دین برای هدایت بشر در ابعاد مختلف زندگی وی می‌باشد.

بیان شیوه‌های درمان مشکلات جسمی و روحی با استفاده از دعاها و تعویذهای شرعی است. نویسنده کتاب، ضمن اشاره به جامعیت دین اسلام، آن را حاوی دستورات متعدد و ارزشمندی برای پیشگیری از بیماری‌ها و درمان آنها می‌داند. وی با استفاده از آیات قرآن و سنت حسنه پیامبر اکرم، 27 شیوه برای پیشگیری و درمان بیماری‌های جسمی و روحی ارائه می‌کند؛ بدین صورت، خاطر نشان می‌سازد که اسلام عزیز، کامل‌ترین دین برای هدایت بشر در ابعاد مختلف زندگی وی می‌باشد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات