دانلود کتاب های عربی



او یک ملکه است

نویسنده: name

مجموعه ای خواندنی ازحکایت‌های اخلاقی و روایت‌های موثقی است که صبر و پایداری زنان مسلمان را بر ایمان و عفافشان نشان می‌دهد و ارزش‌های آن را شرح می‌دهد. نویسنده، که خود سال‌ها در کشورهای غربی زندگی کرده است، داستان‌هایی را نقل می‌کند که یا مستقیماً برایش نقل شده و یا از زبان دیگران شنیده است. در کنار آن، داستان‌هایی از زندگی بانوان پاکدامن تاریخ و صحابی صدر اسلام روایت می‌کند که با حفظ گوهرِ عفاف و ایمان، رضوان الهی را بدست آورند. وی پس از هر حکایت، با استناد به آیات نورانی قرآن و احادیث گرانبار نبوی صلی الله علیه و سلم درس‌های مهمی درباره عفاف و پاکدامنی ارایه می‌دهد.

مجموعه ای خواندنی ازحکایت‌های اخلاقی و روایت‌های موثقی است که صبر و پایداری زنان مسلمان را بر ایمان و عفافشان نشان می‌دهد و ارزش‌های آن را شرح می‌دهد. نویسنده، که خود سال‌ها در کشورهای غربی زندگی کرده است، داستان‌هایی را نقل می‌کند که یا مستقیماً برایش نقل شده و یا از زبان دیگران شنیده است. در کنار آن، داستان‌هایی از زندگی بانوان پاکدامن تاریخ و صحابی صدر اسلام روایت می‌کند که با حفظ گوهرِ عفاف و ایمان، رضوان الهی را بدست آورند. وی پس از هر حکایت، با استناد به آیات نورانی قرآن و احادیث گرانبار نبوی صلی الله علیه و سلم درس‌های مهمی درباره عفاف و پاکدامنی ارائه می‌دهد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات