دانلود کتاب های عربی


عمدة الأحکام من کلام خیر الأنام

نویسنده: name

مجموعه احادیثی است که از پیامبر اکرم صل الله علیه وسلم درباره احکام اسلام روایت شده و از جانب امام بخاری و امام مسلم در صحیحین آمده است. هدف از نگارش این اثر، آن است که مرجعی مختصر و سودمند برای پاسخ به سیوالات شرعی و نیازهای فقهی روزمره مسلمین فراهم آورد. نویسنده روایات نبوی را ذیل 20 موضوع مختلف جمع‌آوری کرده و موضوع را به باب‌های متعدد تقسیم نموده تا مطالعه و یافتن حدیث آسان‌تر باشد. برخی از موضوعات عبارتند از: طهارت، نماز، جنایز مردگان ، زکات، روزه، حج، خرید و فروش، ازدواج، طلاق، لعان، قصاص، مجازات، سوگند و نذر، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها، لباس، جهاد و آزادسازی بردگان.

مجموعه احادیثی است که از پیامبر اکرم صل الله عليه وسلم درباره احکام اسلام روایت شده و از جانب امام بخاری و امام مسلم در صحیحین آمده است. هدف از نگارش این اثر، آن است که مرجعی مختصر و سودمند برای پاسخ به سئوالات شرعی و نیازهای فقهی روزمره مسلمین فراهم آورد. نویسنده روایات نبوی را ذیل 20 موضوع مختلف جمع‌آوری کرده و موضوع را به باب‌های متعدد تقسیم نموده تا مطالعه و یافتن حدیث آسان‌تر باشد. برخی از موضوعات عبارتند از: طهارت، نماز، جنایز مردگان ، زکات، روزه، حج، خرید و فروش، ازدواج، طلاق، لعان، قصاص، مجازات، سوگند و نذر، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها، لباس، جهاد و آزادسازی بردگان.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات