دانلود کتاب های عربی


جایگاه نماز در اسلام از دیدگاه کتاب و سنت

نویسنده: name

شان و جایگاه رفیع فریضه نماز را در اسلام بیان می‌کند. نویسنده در این اثر کوشیده است تا در پرتوی آیات متعدد قرآن کریم و احادیث پیامبر مهربان اسلام صلی الله علیه و سلم اهمیت نماز را شرح داده و فواید و برکات آن را ذکر کند. وی در آغاز بحث، به مفهوم نماز و هدف از ادای روزانه و مرتب آن را تبیین می‌نماید. سپس، به منزلت و شان والای آن را در میان عبادات و مناسک دینی پرداخته و ضمن بیان ویژگی‌های منحصر به فرد و ممتاز آن، حُکمِ «تارک الصلوه» را بیان کرده و دلایل کُفر و بی‌دینی او را از نظر برخی علما برمی‌شمارد.

شأن و جایگاه رفیع فریضه نماز را در اسلام بیان می‌کند. نویسنده در این اثر کوشیده است تا در پرتوی آیات متعدد قرآن کریم و احادیث پیامبر مهربان اسلام صلی الله علیه و سلم اهمیت نماز را شرح داده و فواید و برکات آن را ذکر کند. وی در آغاز بحث، به مفهوم نماز و هدف از ادای روزانه و مرتب آن را تبیین می‌نماید. سپس، به منزلت و شأن والای آن را در میان عبادات و مناسک دینی پرداخته و ضمن بیان ویژگی‌های منحصر به فرد و ممتاز آن، حُکمِ «تارک الصلوة» را بیان کرده و دلایل کُفر و بی‌دینی او را از نظر برخی علما برمی‌شمارد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات