دانلود کتاب های عربی


آموزش حج و عمره همراه با تصوير

نویسنده: name

راهنمایی احکام حج و عمره است که با بهره‌گیری از آیات قرآن و احادیث نبوی با عبارات واضح و آسان به همراه تصویر به طور مشروح بیان شده است. این اثر ،که به سفارش وزارت شیون اسلامی عربستان تالیف شده است، به کلیه پرسش‌ها و شبهات حُجاج در زمینه زیارت بیت الله الحرام پاسخ گفته و با بیانی فصیح و ساده، آداب روزانه حج و عمره را شرح می‌دهد. کتاب، با مقدمات لازم و آداب سفر آغاز شده و اعمالی را که زایر باید پیش از عزیمت انجام دهد، بیان می‌کند، در ادامه، اعمال قبل و ضمن احرام را بازگو کرده و میقات پنجگانه احرام را معرفی می‌کند. محظورات و مباهات احرام و معرفی انواع حج و وظایف جداگانه‌ای که بر هر یک مرتّب است، مباحثی است که در ادامه می‌آید. کیفیت و شرایط طواف، اعمال صفا و مروه، اعمال روز هشتم روز تروید و روز نهم روز عرفه و اشتباهات رایج حجاج در انجام اعمال، موضوع فصل‌های بعد کتاب است. مولف در ادامه، اعمال منی و روز عید قربان و کیفیت جمرات را تشریح کرده و شرایط طواف افاضه را بازگو می‌نماید. دیگر موضوعات کتاب عبارتند از: اعمال روزهای تشریق، کیفیت طواف وداع، ارکان و واجبات حج، احکام ویژه بانوان، چگونگی زیارت مسجد النبی و معرفی ادعیه مناسب برای حج.

راهنمایی احکام حج و عمره است که با بهره‌گیری از آیات قرآن و احادیث نبوی با عبارات واضح و آسان به همراه تصویر به طور مشروح بیان شده است. این اثر ،که به سفارش وزارت شئون اسلامی عربستان تألیف شده است، به کلیه پرسش‌ها و شبهات حُجاج در زمینه زیارت بیت الله الحرام پاسخ گفته و با بیانی فصیح و ساده، آداب روزانه حج و عمره را شرح می‌دهد. کتاب، با مقدمات لازم و آداب سفر آغاز شده و اعمالی را که زائر باید پیش از عزیمت انجام دهد، بیان می‌کند، در ادامه، اعمال قبل و ضمن احرام را بازگو کرده و میقات پنجگانه احرام را معرفی می‌کند. محظورات و مباهات احرام و معرفی انواع حج و وظایف جداگانه‌ای که بر هر یک مرتّب است، مباحثی است که در ادامه می‌آید. کیفیت و شرایط طواف، اعمال صفا و مروه، اعمال روز هشتم روز تروید و روز نهم روز عرفه و اشتباهات رایج حجاج در انجام اعمال، موضوع فصل‌های بعد کتاب است. مؤلف در ادامه، اعمال منی و روز عید قربان و کیفیت جمرات را تشریح کرده و شرایط طواف افاضه را بازگو می‌نماید. دیگر موضوعات کتاب عبارتند از: اعمال روزهای تشریق، کیفیت طواف وداع، ارکان و واجبات حج، احکام ویژه بانوان، چگونگی زیارت مسجد النبی و معرفی ادعیه مناسب برای حج.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات