دانلود کتاب های عربی


نگاهی به زندگانی حضرت مولانا عبدالعزیز ملازاده

نویسنده: name

بعد از بیست سال از درگذشت مولانا، نگاهی مختصر به زندگانی و اهم فعالیت و خدمات ایشان، ضروری به نظر می‌رسد. امید است نسل جوان و آینده‌سازان جامعه با آشنایی و اطلاع از حالات و سجایای اخلاقی و ایمانی این چنین شخصیت‌هایی، الگو گرفته و خود را در مسیر اسلام واقعی قرار دهند....حضرت مولانا عبدالعزیز رحمه الله در سال 1295 هـ. ش مطابق با 1335 هـ. ق و 1916م، در روستای دپکور شهرستان سرباز واقع در جنوب شرقی بلوچستان به دنیا آمد. خانواده و خاندان مولانا به فضایل ایمانی و اخلاقی معروف بودند و به خاطر خدمات و زحمت‌هایی که برای مردم جامعۀ خویش کشیدند، در میان اجتماع جایگاه ویژه‌ای داشتند. عبدالعزیز از همان کودکی دارای هوش و استعداد خوبی بود و حرکات و سکنات بسیار سنگین و با وقاری از خود نشان می‌داد. چهره‌ای نورانی و جذاب داشت، و در همان سنین کودکی باادب و حالتی خاص در کنار پدرشان حضور می‌یافتند و مورد توجه همگان قرار داشتند. جاذبه معنویت و علم پدر، او را دلباخته راه و هدف ایشان نمود.

بعد از بیست سال از درگذشت مولانا، نگاهی مختصر به زندگانی و اهم فعالیت و خدمات ایشان، ضروری به نظر می‌رسد. امید است نسل جوان و آینده‌سازان جامعه با آشنایی و اطلاع از حالات و سجایای اخلاقی و ایمانی این چنین شخصیت‌هایی، الگو گرفته و خود را در مسیر اسلام واقعی قرار دهند....حضرت مولانا عبدالعزیز رحمه الله در سال 1295 هـ. ش مطابق با 1335 هـ. ق و 1916م، در روستای دپکور شهرستان سرباز واقع در جنوب شرقی بلوچستان به دنیا آمد. خانواده و خاندان مولانا به فضائل ایمانی و اخلاقی معروف بودند و به خاطر خدمات و زحمت‌هایی که برای مردم جامعۀ خویش کشیدند، در میان اجتماع جایگاه ویژه‌ای داشتند. عبدالعزیز از همان کودکی دارای هوش و استعداد خوبی بود و حرکات و سکنات بسیار سنگین و با وقاری از خود نشان می‌داد. چهره‌ای نورانی و جذاب داشت، و در همان سنین کودکی باادب و حالتی خاص در کنار پدرشان حضور می‌یافتند و مورد توجه همگان قرار داشتند. جاذبه معنویت و علم پدر، او را دلباخته راه و هدف ایشان نمود.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات