دانلود کتاب های عربی


عایشه رضی الله عنها همسر همراه و همراز پیامبر

نویسنده: name

از میان اهل بیت علیهم السلام جایگاه عایشه رضی الله عنها نزد حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم و اهمیت او برای پیامبر جای انکار ندارد. محبتی که در دل پیامبرصلی الله علیه وآله وسلم نسبت به عایشه رضی الله عنها موج می‌زد، نیز از کسی پوشیده نیست. عایشه رضی الله عنها، تنها پناهگاهی بود که بهتر از هر زنی پیامبرصلی الله علیه وآله وسلم را آرام می‌کرد. او تنها زنی بود که در گرماگرم زندگی متلاطم و پرجنب ‌وجوش پیامبرصلی الله علیه وآله وسلم، مدام خستگی و تنهایی را از زندگی او می‌زدود.

از ميان اهل بيت عليهم السلام جایگاه عایشه رضي الله عنها نزد حضرت محمد صلي الله عليه وآله وسلم و اهمیت او برای پیامبر جای انکار ندارد. محبتی که در دل پیامبرصلي الله عليه وآله وسلم نسبت به عایشه رضي الله عنها موج می‌زد، نیز از کسی پوشیده نیست. عایشه رضي الله عنها، تنها پناهگاهی بود که بهتر از هر زنی پیامبرصلي الله عليه وآله وسلم را آرام می‌کرد. او تنها زنی بود که در گرماگرم زندگی متلاطم و پرجنب ‌وجوش پیامبرصلي الله عليه وآله وسلم، مدام خستگی و تنهایی را از زندگی او می‌زدود.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات