دانلود کتاب های عربی



مختصری در عقیده اسلامی

نویسنده: name

اعتقادات و باورهای اصیل اسلامی را به اختصار بیان می‌کند. نویسنده در کتاب حاضر با استناد به آیات قرآن کریم و تفسیر این آیات، فشرده‌ای از مهم‌ترین اعتقادات اسلامی را شرح می‌دهد. وی ارکان عقیده اسلامی را در 6 بخش بازگو می‌کند: ایمان به خدا، ملایکه، کتاب‌های آسمانی، پیامبران الهی، روز آخرت و قضا و قدر. این ارکان ملاک اصلی دینداری فرد هستند که متاسفانه در مذهب تشیع اهمیت چندانی به آن نمی‌دهند؛ لذا این اثر منبع مناسبی برای آشنایی با این مباحث و نیل به اسلام حقیقی است. نویسنده در بخش پایانی نیز اهداف هفت‌گانه پیام اسلام را برمی‌شمارد که عبارتند از: خالص نمودن نیت، رها ساختن عقل از پوچی، آسایش فکری، سالم بودن هدف، جدیت در امور، تشکیل امتی نیرومند و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت.

اعتقادات و باورهای اصیل اسلامی را به اختصار بیان می‌کند. نویسنده در کتاب حاضر با استناد به آیات قرآن کریم و تفسیر این آیات، فشرده‌ای از مهم‌ترین اعتقادات اسلامی را شرح می‌دهد. وی ارکان عقیده اسلامی را در 6 بخش بازگو می‌کند: ایمان به خدا، ملائکه، کتاب‌های آسمانی، پیامبران الهی، روز آخرت و قضا و قدر. این ارکان ملاک اصلی دینداری فرد هستند که متأسفانه در مذهب تشیع اهمیت چندانی به آن نمی‌دهند؛ لذا این اثر منبع مناسبی برای آشنایی با این مباحث و نیل به اسلام حقیقی است. نویسنده در بخش پایانی نیز اهداف هفت‌گانه پیام اسلام را برمی‌شمارد که عبارتند از: خالص نمودن نیت، رها ساختن عقل از پوچی، آسایش فکری، سالم بودن هدف، جدیت در امور، تشکیل امتی نیرومند و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات