دانلود کتاب های عربی


قواعد ناب در تعبير خواب القواعد الحسنى في تأويل الرؤى

نویسنده: name

شیوه صحیح تعبیر و تفسیر خواب را با استفاده از آموزه‌های اسلامی شرح می‌دهد. نویسنده در آغاز کتاب، به اهمیت رویا در اندیشه و اعتقادات اسلامی پرداخته و با اشاره به نمونه‌های قرآنی و سنت شریف نبوی- صلی الله علیه وسلم- فواید آن را برمی‌شمارد. در بخش بعد، مقدمات کلی و پیش‌نیازهای تعبیر خواب را بیان کرده و انواع سه‌گانه رویا و اقسام پنج‌گانه تعبیرکنندگان معّبرین را از یکدیگر بازمی‌شناسد و درباره هر یک توضیحات مختصری ارایه می‌دهد. وی در بخش آتی، روش علمی تعبیر و آداب این کار را شرح داده و سپس در بحثی مبسوط، 40 قاعده و اصل مهم برای تفسیر خواب را تشریح می‌کند. او در بخش پایانی کتاب، به رویدادهایی می‌پردازد که فرد در خواب دیده است و آنها را به دو بخش گذشته و حال تقسیم نموده و برای هر یک مثال‌هایی ارایه می‌کند.

شیوه صحیح تعبیر و تفسیر خواب را با استفاده از آموزه‌های اسلامی شرح می‌دهد. نویسنده در آغاز کتاب، به اهمیت رؤیا در اندیشه و اعتقادات اسلامی پرداخته و با اشاره به نمونه‌های قرآنی و سنت شریف نبوی- صلی الله علیه وسلم- فواید آن را برمی‌شمارد. در بخش بعد، مقدمات کلی و پیش‌نیازهای تعبیر خواب را بیان کرده و انواع سه‌گانه رؤیا و اقسام پنج‌گانه تعبیرکنندگان معّبرین را از یکدیگر بازمی‌شناسد و درباره هر یک توضیحات مختصری ارائه می‌دهد. وی در بخش آتی، روش علمی تعبیر و آداب این کار را شرح داده و سپس در بحثی مبسوط، 40 قاعده و اصل مهم برای تفسیر خواب را تشریح می‌کند. او در بخش پایانی کتاب، به رویدادهایی می‌پردازد که فرد در خواب دیده است و آنها را به دو بخش گذشته و حال تقسیم نموده و برای هر یک مثال‌هایی ارائه می‌کند.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات