دانلود کتاب های عربی


محمد رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم

نویسنده: name

سیره پیامبر پاک اسلام را به اختصار بیان و گوشه‌هایی از فضایل اخلاقی ایشان را ذکر می‌کند. نویسنده مبحث را با شرح دوران کودکی پیامبر آغاز می‌کند و توصیف مختصری از زندگی پربرکت ایشان پیش از رسالت عرضه می‌کند. در فصل بعد، برخی از ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری نبی کریم- صلی الله علیه وسلم- را توصیف می‌کند و آنگاه به توضیح علت تعدد زوجات ایشان و انگیزه‌ها و نتایج مبارک آن می‌پردازد. وی در فصل پایانی کتاب، دلایل متعددی از کتاب‌های آسمانی پیشین و منابع تاریخی ارایه می‌کند دال بر نبوت پیامبر اکرم و بشارت به آمدن آن بزرگوار برای هدایت بشریت.

سیره پیامبر پاک اسلام را به اختصار بیان و گوشه‌هایی از فضایل اخلاقی ایشان را ذکر می‌کند. نویسنده مبحث را با شرح دوران کودکی پیامبر آغاز می‌کند و توصیف مختصری از زندگی پربرکت ایشان پیش از رسالت عرضه می‌کند. در فصل بعد، برخی از ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری نبی کریم- صلی الله علیه وسلم- را توصیف می‌کند و آنگاه به توضیح علت تعدد زوجات ایشان و انگیزه‌ها و نتایج مبارک آن می‌پردازد. وی در فصل پایانی کتاب، دلایل متعددی از کتاب‌های آسمانی پیشین و منابع تاریخی ارائه می‌کند دال بر نبوت پیامبر اکرم و بشارت به آمدن آن بزرگوار برای هدایت بشریت.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات