دانلود کتاب های عربی


روش نماز پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم

نویسنده: name

بیان شیوه نمازخواندن پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم است. کتاب حاضر، یکی از بهترین و صحیح‌ترین کتاب‌ها در مورد نماز پیامبر خداست، زیرا مولف بدون تعصب به مذهب خاصی، سنت پیامبر را از خلال مهم‌ترین کتب حدیثی جمع‌آوری کرده است. وی در آغاز، سخنان ایمه حدیث رحمهم الله را در پیروی از سنت صحیح و ترک سخنان مخالف با حدیث نقل می‌کند و آنگاه، یکایکِ بخش‌های نماز را با استفاده از شیوه پیامبر اکرم آموزش داده و اعمال مستحب در هر بخش را بیان می‌کند.

بیان شیوه نمازخواندن پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم است. کتاب حاضر، یکی از بهترین و صحیح‌ترین کتاب‌ها در مورد نماز پیامبر خداست، زیرا مؤلف بدون تعصب به مذهب خاصی، سنت پیامبر را از خلال مهم‌ترین کتب حدیثی جمع‌آوری کرده است. وی در آغاز، سخنان ائمه حدیث رحمهم الله را در پیروی از سنت صحیح و ترک سخنان مخالف با حدیث نقل می‌کند و آنگاه، یکایکِ بخش‌های نماز را با استفاده از شیوه پیامبر اکرم آموزش داده و اعمال مستحب در هر بخش را بیان می‌کند.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات