دانلود کتاب های عربی



شرح ریاض الصالحین

نویسنده: name

مجموعه سخنان حکیمانه پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی است. نویسنده در این اثر، با استفاده از منابع موثق روایی، گزیده‌ای از سخنان گهربار پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم را در قالب بیش از 350 موضوع مختلف و ذیل عناوین کلی و عمومی تالیف کرده است، تا راهنمای جاوید و همراه مسلمانان در زندگی روزمره باشد. این اثر، توسط علامه محمد بن صالح العثیمین شرح داده شده و برای اولین بار در شش جلد به زبان فارسی منتشر شده است. از جمله موضوعات کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: فضایل سلام‌ کردن، عیادت مریض، آداب سفر، فضایل عبادات و مستحبات، اعتکاف، فضایل حج، برکات و ثواب جهاد، فضیلت علم، ستایش خداوند، فضایل ذکر، مناقب دعا، کارهای نهی شده و استغفار.

مجموعه سخنان حکیمانه پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی است. نویسنده در این اثر، با استفاده از منابع موثق روایی، گزیده‌ای از سخنان گهربار پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم را در قالب بیش از 350 موضوع مختلف و ذیل عناوین کلی و عمومی تألیف کرده است، تا راهنمای جاوید و همراه مسلمانان در زندگی روزمره باشد. این اثر، توسط علامه محمد بن صالح العثیمین شرح داده شده و برای اولین بار در شش جلد به زبان فارسی منتشر شده است. از جمله موضوعات کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: فضایل سلام‌ کردن، عیادت مریض، آداب سفر، فضایل عبادات و مستحبات، اعتکاف، فضایل حج، برکات و ثواب جهاد، فضیلت علم، ستایش خداوند، فضایل ذکر، مناقب دعا، کارهای نهی شده و استغفار.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات