دانلود کتاب های عربی


خلفای راشدین از خلافت تا شهادت

نویسنده: name

پژوهشی تاریخی مبسوطی است در تاریخ تحلیلی خلفای اربعه. نویسنده در این اثر، با بهره‌مندی از مهم‌ترین مراجع و مصادر تاریخی، چگونگی انتخاب ابوبکر، عمر، عثمان و علی را به سمت خلافت پیامبر تشریح و دستاورهای مهم هریک از این بزرگواران را در دوران پربرکت خلافت‌شان بازگو می‌کند. وی در آغاز، به چگونگی بیماری و وفات خیرالبشر- حضرت محمد مصطفی- پرداخته و وقایع آن دوران را شرح می‌دهد. سپس به تفکیک و تفصیل، نحوه خلافت خلفای مذکور و مسایل و رویدادهای دوران خلافتشان را بیان کرده و به نقل و تحلیل عوامل شهادت حضرت عمر، حضرت عثمان و حضرت علی می‌پردازد.

پژوهشی تاریخی مبسوطی است در تاریخ تحلیلی خلفای اربعه. نویسنده در این اثر، با بهره‌مندی از مهم‌ترین مراجع و مصادر تاریخی، چگونگی انتخاب ابوبکر، عمر، عثمان و علی را به سِمت خلافت پیامبر تشریح و دستاورهای مهم هریک از این بزرگواران را در دوران پربرکت خلافت‌شان بازگو می‌کند. وی در آغاز، به چگونگی بیماری و وفات خیرالبشر- حضرت محمد مصطفی- پرداخته و وقایع آن دوران را شرح می‌دهد. سپس به تفکیک و تفصیل، نحوه خلافت خلفای مذکور و مسایل و رویدادهای دوران خلافتشان را بیان کرده و به نقل و تحلیل عوامل شهادت حضرت عمر، حضرت عثمان و حضرت علی می‌پردازد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات