دانلود کتاب های عربی



دعا با دعـاهایی از قرآن کریم

نویسنده: name

درسنامه مختصری است در چگونگی دعا کردن و تضرع به سوی خداوند متعال و معرفی دعاهای توحیدی قرآن کریم. نویسنده در آغاز کتاب، اثرات و برکات دعا را در زندگی انسان بیان، و پیرامون شرایط ادعیه صحیح و توحیدی بحث می‌کند. وی در ادامه به بحث دعاها و زیارات جعلی و خودساخته پرداخته و مفاسد و مضرات آنها را در جامعه اسلامی بیان می‌کند. سپس با استناد به آیات قرآن، شرایط دعاکردن و توسل به درگاه خداوند بخشایشگر را بازگو کرده و آنگاه ادعیه قرآنی را براساس مفاهیم و معنای آنها دسته‌بندی می‌نماید..

درسنامه مختصری است در چگونگی دعا کردن و تضرع به سوی خداوند متعال و معرفی دعاهای توحیدی قرآن کریم. نویسنده در آغازِ کتاب، اثرات و برکات دعا را در زندگی انسان بیان، و پیرامون شرایط ادعیه صحیح و توحیدی بحث می‌کند. وی در ادامه به بحث دعاها و زیارات جعلی و خودساخته پرداخته و مفاسد و مضرات آنها را در جامعه اسلامی بیان می‌کند. سپس با استناد به آیات قرآن، شرایط دعاکردن و توسل به درگاه خداوند بخشایشگر را بازگو کرده و آنگاه ادعیه قرآنی را براساس مفاهیم و معنای آنها دسته‌بندی می‌نماید..



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات