دانلود کتاب های عربی



خدا حافظ وقهرمان

نویسنده: name

مجموعه حکایت‌هایی است درباره شخصیت‌های دیندار و بزرگ تاریخ و مومنانی که دلاورانه بر عقیده و ایمان خویش پافشاری کردند. نویسنده در اثر حاضر، با بهره‌گیری از روایات تاریخی موثق می‌کوشد تا راه‌های مداومت بر دین و باورهای توحیدی صحیح را بیان کند و نشان دهد که مومنانی که نامشان جاودانه شد، چه راه و رسمی را پیموده‌اند. وی با استناد به آیات روشنگر قرآن کریم و سخنان گهربار نبوی صلی الله علیه و سلم ارزش های معنوی حفظ ایمان و تقوای الهی را بازگو کرده و مواهب و سعادتی را برمی‌شمارد از این رهگذر نصیب مومنان می‌شود.

مجموعه حکایت‌هایی است درباره شخصیت‌های دیندار و بزرگ تاریخ و مؤمنانی که دلاورانه بر عقیده و ایمان خویش پافشاری کردند. نویسنده در اثر حاضر، با بهره‌گیری از روایات تاریخی موثق می‌کوشد تا راه‌های مداومت بر دین و باورهای توحیدی صحیح را بیان کند و نشان دهد که مؤمنانی که نامشان جاودانه شد، چه راه و رسمی را پیموده‌اند. وی با استناد به آیات روشنگر قرآن کریم و سخنان گهربار نبوی صلی الله علیه و سلم ارزش های معنوی حفظ ایمان و تقوای الهی را بازگو کرده و مواهب و سعادتی را برمی‌شمارد از این رهگذر نصیب مؤمنان می‌شود.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات