دانلود کتاب های عربی



بر بلندای کوه ها

نویسنده: name

مجموعه نکات خواندنی و حکایت‌های پندآمیزی است درباره راه‌های کسب رضایت پروردگار متعال و نیل به رحمت و مغفرت الهی. نویسنده در این اثر، داستان‌های خواندنی و جذابی از شخصیت‌های بزرگ تاریخ اسلام و مومنان معاصر نقل می‌کند و ارزش‌های اخلاقی و ایمانی آنان را برجسته می‌سازد. او در این داستان‌ها نشان می‌دهد که آن بزرگواران چگونه برای رسیدن به رضایت خداوند متعال در تلاش و جهد شبانه‌روزی بودند. سپس با استفاده از آیات نورانی قرآن‌کریم و احادیث صحیح نبوی صلی الله علیه و سلم راه‌های استقامت بر دین، دستیابی به رضایت پروردگار و راهیابی به بهشت برین را شرح می‌دهد.

مجموعه نکات خواندنی و حکایت‌های پندآمیزی است درباره راه‌های کسب رضایت پروردگار متعال و نیل به رحمت و مغفرت الهی. نویسنده در این اثر، داستان‌های خواندنی و جذابی از شخصیت‌های بزرگ تاریخ اسلام و مؤمنان معاصر نقل می‌کند و ارزش‌های اخلاقی و ایمانی آنان را برجسته می‌سازد. او در این داستان‌ها نشان می‌دهد که آن بزرگواران چگونه برای رسیدن به رضایت خداوند متعال در تلاش و جهد شبانه‌روزی بودند. سپس با استفاده از آیات نورانی قرآن‌کریم و احادیث صحیح نبوی صلی الله علیه و سلم راه‌های استقامت بر دین، دستیابی به رضایت پروردگار و راهیابی به بهشت برین را شرح می‌دهد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات