دانلود کتاب های عربی



عذاب قبر و راههای نجات آن

نویسنده: name

نویسنده درباره این کتاب می فرماید: مساله «عذاب قبر» از مسایل مهم و بزرگ است، بنده بر آن شدم که راه‌های نجات از آن را در پرتو شریعت و دلایل شرعی، بیان کنم. پیش از هر چیز به ذکر حدیث طولانی که درباره‌ی احوال میت است می‌پردازم و سپس دلایلی را که «عذاب قبر» توسط آنها ثابت می‌شود بیان می‌نمایم، چرا که مساله عذاب قبر از جمله مسایل پوشیده‌ای است که هر مسلمانی لازم است آن را بپذیرد و به آن ایمان بیاورد. سپس اسبابی را یادآورد می‌شوم که انسان به سبب انجام آنها در قبرش عذاب داده می‌شودف و هدف از ذکر این اسباب آن است که خواننده از آنها برحذر باشد و دوری کند. و در پایان به بیان علل و اسباب نجات‌دهنده از عذاب قبر پرداخته‌ام و به همین سبب بنده این رساله را با نام «کیف تنجو من عذاب القبر» نام‌گذاری نمودم.

نویسنده درباره این کتاب می فرماید: مسأله «عذاب قبر» از مسائل مهم و بزرگ است، بنده بر آن شدم که راه‌های نجات از آن را در پرتو شریعت و دلائل شرعی، بیان کنم. پیش از هر چیز به ذکر حدیث طولانی که درباره‌ی احوال میت است می‌پردازم و سپس دلائلی را که «عذاب قبر» توسط آنها ثابت می‌شود بیان می‌نمایم، چرا که مسأله عذاب قبر از جمله مسائل پوشیده‌ای است که هر مسلمانی لازم است آن را بپذیرد و به آن ایمان بیاورد. سپس اسبابی را یادآورد می‌شوم که انسان به سبب انجام آنها در قبرش عذاب داده می‌شودف و هدف از ذکر این اسباب آن است که خواننده از آنها برحذر باشد و دوری کند. و در پایان به بیان علل و اسباب نجات‌دهنده از عذاب قبر پرداخته‌ام و به همین سبب بنده این رساله را با نام «کیف تنجو من عذاب القبر» نام‌گذاری نمودم.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات