دانلود کتاب های عربی



داستان آن دختر

نویسنده: name

مجموعه داستان‌های پند آموز و حکمت‌باری است درباره ایمان و عفافِ زنان مومن و پایداری آنها بر اعتقاد و باورهای اسلامی خویش. نویسنده در این اثر، با بهره‌گیری از منابع موثق تاریخی و حدیثی، داستان زنان و دخترانی را نقل می‌کند که با وجود وسوسه‌های شیطانی و جلوه‌های فریبنده دنیایی همچنان بر ایمان خود راسخ بودند و گوهر عفاف و تقوی خود را حفظ نمودند. وی با بهره‌گیری از آیات هدایتگر قرآن کریم، راه‌های مداومت بر اعتقاد دینی را بیان کرده و زنان و دختران مسلمان را به پیروی از الگو های شایسته دینی و تاریخی فرا می‌خواند.

مجموعه داستان‌های پند آموز و حکمت‌باری است درباره ایمان و عفافِ زنان مؤمن و پایداری آنها بر اعتقاد و باورهای اسلامی خویش. نویسنده در این اثر، با بهره‌گیری از منابع موثق تاریخی و حدیثی، داستان زنان و دخترانی را نقل می‌کند که با وجود وسوسه‌های شیطانی و جلوه‌های فریبنده دنیایی همچنان بر ایمان خود راسخ بودند و گوهر عفاف و تقوی خود را حفظ نمودند. وی با بهره‌گیری از آیات هدایتگر قرآن کریم، راه‌های مداومت بر اعتقاد دینی را بیان کرده و زنان و دختران مسلمان را به پیروی از الگو های شایسته دینی و تاریخی فرا می‌خواند.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات