دانلود کتاب های عربی



اذکار شبانه روزی

نویسنده: name

بیان ذکرها و دعاهای شبانه روزی است که در مواقع و شرایط مختلف خوانده می‌شوند. نویسنده با بهره‌گیری از اخبار و احادیث صحیح نبوی، که در کتب روایی و سیره اهل سنت نقل شده، دعاهایی را که پیامبر رحمت و مهربانی در زمانهای مختلف شبانه روز بیان می‌فرمود جمع‌آوری کرده و به صورت موضوعی، ارایه نموده است. در آغاز، ذکرهایی که مومن باید هر شب و روز بر لب جاری سازد نقل شده و در ادامه به دعاهای هنگام وضو و پس از نماز وِتر پرداخته است. دعای هنگام پوشیدن لباس، هنگام خروج از منزل و واردشدن به مسجد در بخش‌های آتی آمده است. ذکر و وردهای بعد از نمازهای واجب، دعای ورود به منزل و دعای قبل و بعد از خوردن و آشامیدن، در ادامه کتاب آمده اند. بخش پایانی کتاب، معرفی دعاهای قرآنی‌ای است که سفارش شده در صبح و شام خوانده شود.

بیان ذکرها و دعاهای شبانه روزی است که در مواقع و شرایط مختلف خوانده می‌شوند. نویسنده با بهره‌گیری از اخبار و احادیث صحیح نبوی، که در کتب روایی و سیرة اهل سنت نقل شده، دعاهایی را که پیامبر رحمت و مهربانی در زمانهای مختلف شبانه روز بیان می‌فرمود جمع‌آوری کرده و به صورت موضوعی، ارائه نموده است. در آغاز، ذکرهایی که مؤمن باید هر شب و روز بر لب جاری سازد نقل شده و در ادامه به دعاهای هنگام وضو و پس از نماز وِتر پرداخته است. دعای هنگام پوشیدن لباس، هنگام خروج از منزل و واردشدن به مسجد در بخش‌های آتی آمده است. ذکر و وردهای بعد از نمازهای واجب، دعای ورود به منزل و دعای قبل و بعد از خوردن و آشامیدن، در ادامه کتاب آمده اند. بخش پایانی کتاب، معرفی دعاهای قرآنی‌ای است که سفارش شده در صبح و شام خوانده شود.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات