دانلود کتاب های عربی


نشانه zwnj های قیامت در پرتو روایات صحیح

نویسنده: name

روز قیامت مرحله مهم و با اهمیتی در زندگی انسان است، و نمایان‌گر آنچه که برای انسان اتفاق می‌افتد, می‌باشد، از هنگام مرگ تا اینکه در بهشت یا در دوزخ مستقر شود..قیامت حق است, و در آمدنش هیچ شکی نیست، اما کی خواهد آمد، سوالی است که سید المرسلین در جوابش فرمود: «سوال شده از سوال کننده داناتر نیست یعنی در این مورد، من از تو عالم‌تر نیستم ». و علم آن تنها خاص خداوند یگانه است. اما رسول گرامی در احادیث و سخنان پاکش ما را از نشانه‌های قیامت آگاه نموده است، لذا در این کتاب سعی شده؛ آن روایات و احادیث را انتخاب نموده و برای شما خوانندگان محترم ذکر نماییم، باشد که مایه عبرت، و تذکری برای همگان باشد.

روز قیامت مرحله مهم و با اهمیتی در زندگی انسان است، و نمایان‌گر آنچه که برای انسان اتفاق می‌افتد, می‌باشد، از هنگام مرگ تا اینکه در بهشت یا در دوزخ مستقر شود..قیامت حق است, و در آمدنش هیچ شکی نیست، اما کی خواهد آمد، سوالی است که سید المرسلین در جوابش فرمود: «سؤال شده از سؤال کننده داناتر نیست یعنی در این مورد، من از تو عالم‌تر نیستم ». و علم آن تنها خاص خداوند یگانه است. اما رسول گرامی در احادیث و سخنان پاکش ما را از نشانه‌های قیامت آگاه نموده است، لذا در این کتاب سعی شده؛ آن روایات و احادیث را انتخاب نموده و برای شما خوانندگان محترم ذکر نماییم، باشد که مایه عبرت، و تذکری برای همگان باشد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات