دانلود کتاب های عربی


رد کردن عقیده به امام معصوم آمدن مهدی افسانه است

نویسنده: name

بیان عقیده شیعه امامیه در باره ولایت فقیه و امامت و پاسخ به مدعیات آنها در این باره است. به تصریح نویسنده، بدعتِ ولایت فقیه در صحنه سیاسیِ جامعه شیعیِ ایران گواهی است بر یاس شیعه از ظهور امام موهومِ موعود خود. از آنجا که امامت در نزد شیعه همچون محوری است که دیگر عقاید باطل حول آن می‌گردند. وی با استناد به آیات الهی و روایات نبوی، بطلان این عقیده را ثابت می‌کند و در این راه از احادیث نقل شده در کتب شیعه نیز بهره می‌برد. وی در بحثی مبسوط، عصمت را از ایمه شیعه ساقط کرده و سپس به موضوع ولایت فقیه می‌پردازد. ضعف سند احادث ارایه شده در کتب شیعی و بررسی منطقی وجود یک جانشین فقیه برای امام غایب ! مطالبی است که در این بخش ارایه می‌شوند. مفاسد و مشکلاتی که در نتیجه اعتقاد باطل به بدعت «ولایت فقیه» گریبانگیر جامعه شیعی ایران شده است، موضوع فصل پایانی کتاب است.

بیان عقیده شیعه امامیه در باره ولایت فقیه و امامت و پاسخ به مدعیات آنها در این باره است. به تصریح نویسنده، بدعتِ ولایت فقیه در صحنه سیاسیِ جامعه شیعیِ ایران گواهی است بر یأس شیعه از ظهور امام موهومِ موعودِ خود. از آنجا که امامت در نزد شیعه همچون محوری است که دیگر عقاید باطل حول آن می‌گردند. وی با استناد به آیات الهی و روایات نبوی، بطلان این عقیده را ثابت می‌کند و در این راه از احادیث نقل شده در کتب شیعه نیز بهره می‌برد. وی در بحثی مبسوط، عصمت را از ائمه شیعه ساقط کرده و سپس به موضوع ولایت فقیه می‌پردازد. ضعف سند احادث ارائه شده در کتب شیعی و بررسی منطقی وجود یک جانشین فقیه برای امام غائب ! مطالبی است که در این بخش ارائه می‌شوند. مفاسد و مشکلاتی که در نتیجه اعتقادِ باطل به بدعت «ولایت فقیه» گریبانگیر جامعه شیعی ایران شده است، موضوع فصل پایانی کتاب است.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات