دانلود کتاب های عربی



پاسخ به سوالات زائران حرمین

نویسنده: name

سوال‌های شرعی که در مورد حج و عمره و زیارت توسط حاجیان و عمره گزاران در برنامه‌ای رادیویی «نور علی الدرب» = چراغی بر فراز راه رادیو عربستان سعودی، پرسیده‌اند، و علمای محقق و گروه دایمی فتوای عربستان به آن پاسخ داده‌اند، این سوالات و پاسخ‌های آنها در این کتاب جمع‌آوری گردیده است. محتویات این کتاب به اینصورت است: پیشگفتار و پنج فصل: اما در پیشگفتار: در مورد فضایل حج و عمره و روش آن صحبت می‌شود. فصل اول: سوال‌های در مورد احرام و میقات‌ها می‌باشد. فصل دوم: سوال‌های مربوط به حج و عمره. فصل سوم: در مورد سوال‌های خاص زنان. فصل چهارم: سوال‌های مربوط به نماز و روزه. فصل پنجم: زیارت شهر مدینه و آداب آن.

سوال‌های شرعی که در مورد حج و عمره و زیارت توسط حاجیان و عمره گزاران در برنامه‌ای رادیویی «نور على الدرب» = چراغی بر فراز راه رادیو عربستان سعودی، پرسیده‌اند، و علمای محقق و گروه دائمی فتوای عربستان به آن پاسخ داده‌اند، این سوالات و پاسخ‌های آنها در این کتاب جمع‌آوری گردیده است. محتویات این کتاب به اینصورت است: پیشگفتار و پنج فصل: اما در پیشگفتار: در مورد فضایل حج و عمره و روش آن صحبت می‌شود. فصل اول: سوال‌های در مورد احرام و میقات‌ها می‌باشد. فصل دوم: سوال‌های مربوط به حج و عمره. فصل سوم: در مورد سوال‌های خاص زنان. فصل چهارم: سوال‌های مربوط به نماز و روزه. فصل پنجم: زیارت شهر مدینه و آداب آن.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات