دانلود کتاب های عربی


اللباب در خمسون حديث از احاديث آداب

نویسنده: name

در خمسون حدیث از احادیث آداب اللباب فی خمسین حدیثًا من احادیث الآداب : این کتاب که اللباب یعنی لب و مغز هر چیز نام دارد و شامل 50 حدیث از احادیث آداب است که برادر خالد بن عبدالرحمن العسکر آنرا جمع آوری کرده، ما آنرا ترجمه کردیم تا بتوان آنها را حفظ نمود، احادیث آن آسان و کوچک است و در زندگی روزمره هر انسانی بکار برده می‏‏شود. از خداوند خواهانم آنرا برای رضا و خشنودی خود قرار دهد، و بر ما و برادر مولف اجر و پاداش بسیار عطا فرماید.

در خمسون حديث از أحاديث آداب اللباب في خمسين حديثًا من أحاديث الآداب : اين كتاب كه اللباب يعني لب و مغز هر چيز نام دارد و شامل 50 حديث از احاديث آداب است كه برادر خالد بن عبدالرحمن العسكر آنرا جمع آوري كرده، ما آنرا ترجمه كرديم تا بتوان آنها را حفظ نمود، احاديث آن آسان و كوچك است و در زندگي روزمره هر انساني بكار برده مى‏‏شود. از خداوند خواهانم آنرا براي رضا و خشنودي خود قرار دهد، و بر ما و برادر مؤلف اجر و پاداش بسيار عطا فرمايد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات