دانلود کتاب های عربی



ارزش وقت نزد علمای اسلامی

نویسنده: name

بیان ارزش وقت و فرصت‌های عُمر و شیوه علمای دین در مدیریت و استفاده از زمان است. نویسنده در مقدمه‌ای خواندنی، به آیات پرحکمت قرآن کریم اشاره کرده تا اهمیت و ارزش زمان گرانبهای زندگی را به خوانندگان گوشزد کند؛ تا بدین وسیله نشان دهد که اسلام تا چه اندازه برای کنترل و استفاده صحیح از زمان، اهمیت قایل است. سپس 83 حکایت خواندنی و آموزنده از شیوه زندگی و علم‌آموزی دانشمندان بزرگ جهان اسلام نقل می‌کند تا علاوه بر تاکید بر گفتار پیشین، روش‌شناسی جامعی برای مدیریت زمان و استفاده بجا از اوقات، به خواننده ارایه دهد. چگونگی تقسیم‌بندی امور، شناخت عوامل تاثیرگذار بر مدیریت وقت و گفتار بزرگان در باره ارزش وقت از جمله دیگر موضوعات کتاب است.

بیان ارزش وقت و فرصت‌های عُمر و شیوه علمای دین در مدیریت و استفاده از زمان است. نویسنده در مقدمه‌ای خواندنی، به آیات پرحکمت قرآن کریم اشاره کرده تا اهمیت و ارزش زمان گرانبهای زندگی را به خوانندگان گوشزد کند؛ تا بدین وسیله نشان دهد که اسلام تا چه اندازه برای کنترل و استفاده صحیح از زمان، اهمیت قائل است. سپس 83 حکایت خواندنی و آموزنده از شیوه زندگی و علم‌آموزی دانشمندان بزرگ جهان اسلام نقل می‌کند تا علاوه بر تأکید بر گفتار پیشین، روش‌شناسی جامعی برای مدیریت زمان و استفاده بجا از اوقات، به خواننده ارائه دهد. چگونگی تقسیم‌بندی امور، شناخت عوامل تأثیرگذار بر مدیریت وقت و گفتار بزرگان در باره ارزش وقت از جمله دیگر موضوعات کتاب است.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات