دانلود کتاب های عربی



علامت های قیامت

نویسنده: name

بیان علامت‌های قیامت براساس آیات الهی روایات و سنت نبوی و اقوال سلف می‌باشد. روش ارایه مباحثِ کتاب، به صورت پرسش و پاسخ است و نویسنده کوشیده است تا با بیانی صریح و ساده ضمن استناد به آیات و روایات، پاسخ جامعی برای سیوال‌های مطرح‌شده ارایه نماید. وی بحث را با موضوع علامت‌های قیامت و کیفیت وقوع آن آغاز می‌کند. در ادامه، نشانه‌های نزدیک‌شدن قیامت و حوادثی را نام می‌برد که در زمان حیات پیامبر و خلفای اربعه از آنها به عنوان نشانه‌های نزدیکی قیامت تعبیر می‌کردند و روایبعد را نقل می‌کند در باره زیادشدن قتل و فساد، تغییر حالات مردم و افزایش سختی‌ها و مصایب که همگی دالّ بر قُرب قیامت کبری هستند. نویسنده فصل بعد را به موضوع فتنه و معنای آن و حوادث این دوران اختصاص می‌دهد. فصل پایانی کتاب به علامت هفده‌گانه قیامت و شرح و تفسیر آنها می‌پردازد.

بیان علامت‌های قیامت براساس آیات الهی روایات و سنت نبوی و اقوال سلف می‌باشد. روش ارائه مباحثِ کتاب، به صورت پرسش و پاسخ است و نویسنده کوشیده است تا با بیانی صریح و ساده ضمن استناد به آیات و روایات، پاسخ جامعی برای سئوال‌های مطرح‌شده ارائه نماید. وی بحث را با موضوع علامت‌های قیامت و کیفیت وقوع آن آغاز می‌کند. در ادامه، نشانه‌های نزدیک‌شدن قیامت و حوادثی را نام می‌برد که در زمان حیات پیامبر و خلفای اربعه از آنها به عنوان نشانه‌های نزدیکی قیامت تعبیر می‌کردند و روایبعد را نقل می‌کند در باره زیادشدن قتل و فساد، تغییر حالات مردم و افزایش سختی‌ها و مصائب که همگی دالّ بر قُرب قیامت کبری هستند. نویسنده فصل بعد را به موضوع فتنه و معنای آن و حوادث این دوران اختصاص می‌دهد. فصل پایانی کتاب به علامت هفده‌گانه قیامت و شرح و تفسیر آنها می‌پردازد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات