دانلود کتاب های عربی



روز شمار تمرین و حفظ قرآن

نویسنده: name

دفتری که در دست دارید، یک روزشمار است که می‌تواند پاسخگوی نیاز نهادها و کانون‌های تحفیظ قرآنکریم در سراسر جهان بوده باشد، و تا آنجا که امکان داشته است، ساده و بی‌پیرایه نگارش یافته است، تا کارکردن با آن برای مربیان قرآن و اولیاء قرآن‌آموزان و خود قرآن‌آموزان آسان باشد، زیرا مسیله مهم پیگیری تمرین و حفظ قرآنکریم درخورِ آن است که در چارچوب یک نظام تشکیلاتی سه نفره سازمان یابد. نگارنده، در اثنای بازدیدهای مکرر از کلاس‌های حفظ قرآن، به گونه‌ای ملموس و محسوس، دریافته است که یکی از بهترین وسایل کمک آموزشی در راستای کارآیی تمرین و حفظ قرآنکریم و فعالیت مُثمرثمر قرآن‌آموزان، همین دفتر روزشمار، و پیگری ثبت روزانه پیشرفت حفظ قرآن در آن است، تا در پرتوِ آن همه روزه، کار تمدن و حفظ قرآن‌آموزان به طور هماهنگ زیرنظر مربیان قرآن و اولیاء قرآن‌آموزان دنبال شود؛ و برای تحقق این منظور دفتر روزشمار حاضر تهیه و تنظیم گردید. این دفتر به صورتی انعطاف‌پذیر تهیه شده است که برای همه¬ی محافل و نهادها و کانون‌های تحفیظ قرآنکریم در سراسر جهان اعم از کشورهای عربی و اروپایی و افریقایی با همه اختلاف روش‌ها و شیوه‌هایی که دارند به کار آید.

دفتری که در دست دارید، یک روزشمار است که می‌تواند پاسخگوی نیاز نهادها و کانون‌های تحفیظ قرآنکریم در سراسر جهان بوده باشد، و تا آنجا که امکان داشته است، ساده و بی‌پیرایه نگارش یافته است، تا کارکردن با آن برای مربیان قرآن و اولیاء قرآن‌آموزان و خود قرآن‌آموزان آسان باشد، زیرا مسئله مهم پیگیری تمرین و حفظ قرآنکریم درخورِ آن است که در چارچوب یک نظام تشکیلاتی سه نفره سازمان یابد. نگارنده، در اثنای بازدیدهای مکرر از کلاس‌های حفظ قرآن، به گونه‌ای ملموس و محسوس، دریافته است که یکی از بهترین وسائل کمک آموزشی در راستای کارآیی تمرین و حفظ قرآنکریم و فعالیت مُثمرثمر قرآن‌آموزان، همین دفتر روزشمار، و پیگری ثبت روزانه پیشرفت حفظ قرآن در آن است، تا در پرتوِ آن همه روزه، کار تمدن و حفظ قرآن‌آموزان به طور هماهنگ زیرنظر مربیان قرآن و اولیاء قرآن‌آموزان دنبال شود؛ و برای تحقق این منظور دفتر روزشمار حاضر تهیه و تنظیم گردید. این دفتر به صورتی انعطاف‌پذیر تهیه شده است که برای همه¬ي محافل و نهادها و کانون‌های تحفیظ قرآنکریم در سراسر جهان اعم از کشورهای عربی و اروپایی و افریقایی با همه اختلاف روش‌ها و شیوه‌هایی که دارند به کار آید.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات