دانلود کتاب های عربی


آیت الله برقعی علامه ای مظلوم و بی نظیر

نویسنده: name

زندگینامه خودنوشت مرحوم ابوالفضل برقعی، از سردمداران مبارزه با خرافات و بدعت‌های شیعه در ایران معاصر است. این اثر، در واقع خلاصه خاطرات برقعی است که با عنوان «سوانح ایام» منتشر شده است. نویسنده پس از معرفی نسب و خاندان خود شماری از دوران کودکی و تحصیلات ابتدایی و سپس آموزش‌های حوزوی خود را شرح می‌دهد. بیان فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی وی در دوران جوانی، معرفی اساتید حوزوی و متن اجازه‌های نقل حدیث از ایشان در ادامه کتاب آمده است. در ادامه، فهرست آثار نویسنده و مختصری از موضوعِ هریک ارایه شده است. بخش پایانی کتاب، به نحوه برخورد حکومت ایران با او و شرح آزار و اذیت‌ها و ترور نافرجام وی اختصاص دارد.

زندگینامه خودنوشت مرحوم ابوالفضل برقعی، از سردمداران مبارزه با خرافات و بدعت‌های شیعه در ایران معاصر است. این اثر، در واقع خلاصه خاطرات برقعی است که با عنوان «سوانح ایام» منتشر شده است. نویسنده پس از معرفی نسب و خاندان خود شماری از دوران کودکی و تحصیلات ابتدایی و سپس آموزش‌های حوزوی خود را شرح می‌دهد. بیان فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی وی در دوران جوانی، معرفی اساتید حوزوی و متن اجازه‌های نقل حدیث از ایشان در ادامه کتاب آمده است. در ادامه، فهرست آثار نویسنده و مختصری از موضوعِ هریک ارائه شده است. بخش پایانی کتاب، به نحوه برخورد حکومت ایران با او و شرح آزار و اذیت‌ها و ترور نافرجام وی اختصاص دارد.



برای سفارش کتاب، کافی است نام و "کد کتاب" را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355621039 ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.
تبلیغات